Penningmeester van het jaar verkiezing

Penningmeester van het Jaar 2014 verkiezing nu van start!

index

Penningmeesters doen onmisbaar werk voor hun sportvereniging, vaak op de achtergrond. Wij zetten penningmeesters in het zonnetje met de nationale Bedank je Penningmeester campagne! In de nationale bedankcampagne krijgen alle sporters de kans hun penningmeester op persoonlijke wijze te bedanken. Ook is het mogelijk hun penningmeester te nomineren voor de verkiezing ‘Penningmeester van het Jaar’, waarna de meest uitzonderlijke penningmeester wordt verkozen.

De Penningmeester van het Jaar wint €2.500,- voor de clubkas, ook zijn er prijzen te winnen zoals een kassasysteem van Le Credit Sportif. De campagne loopt dit jaar van 3 maart t/m 2 april. Vervolgens zal tijdens een feestelijke uitreiking de top-5  worden gehuldigd en de winnaar bekend worden gemaakt.

U stemt toch ook?

Stemmen kunt u hier