Nationale sportweek 2014

De Nationale Sportweek is een landelijk sportevenement dat een week lang in Nederland sporten in de etalage zet en laat zien hoe gezond en vooral leuk sporten en bewegen is.

De Nationale Sportweek vindt doorgaans de laatste week van de maand april plaats. De hele week zetten honderden sportverenigingen, sportclubs, sportbonden, bedrijven, het onderwijs en andere sportaanbieders

Doel
De Nationale Sportweek wordt georganiseerd door NOC*NSF met als doel meer mensen kennis te laten maken met een sport die bij hen past en ze vervolgens de weg naar de sportvereniging te laten vinden. Nog steeds sporten veel mensen niet. De organisatie van de Nationale Sportweek is een van de initiatieven die de positieve bijdrage die sport geeft aan mensen en maatschappij vergroot.

Wat doen wij?

Al onze lessen zijn in deze week “open” lessen. In deze les wordt een zo breed mogelijk beeld gegeven van alle onderdelen die in de normale lessen voor kunnen komen.  Tijdens deze week verplaatsen we i.v.m. 2e paasdag onze maandagavondlessen.

Het programma tijdens deze week ziet er als volgt uit:

Woensdag 23 april 2014
09.30 – 10.15 Peutergym