Jaarmarkt Borssele

De volgende jaarmarkt vindt plaats op zaterdag 18 mei 2024 van 10.00 tot 16.30 uur. U kunt nu inschrijven. Inschrijven voor de verkoop van etenswaren is helaas niet meer mogelijk.

De kramen bieden een grote diversiteit in aanbod. Uiteraard zijn er ook diverse eetgelegenheden. Op de jaarmarkt kunt u terecht voor snuisterijen, lekkernijen, brocante, optredens en nog véél meer. Natuurlijk zijn er weer 2 verlotingen waarbij u voor een prikkie prachtige prijzen kunt winnen. De jaarmarkt in Borssele is de laatste jaren flink gegroeid. Wat 25 jaar geleden begon als een kleine markt met 25 kramen is nu uitgegroeid naar een evenement van formaat en hiermee een begrip onder de Zuid-Bevelandse evenementen. Het bezoeken van de jaarmarkt, de concerten en parkeren is gratis. Kortom, deze jaarmarkt is zeker een bezoek waard.

Deelnemers jaarmarkt 2024